dag04- mina vänner

(har tagit helg några dagar så idag blir det dag 4, 5 & 6. extra kul)

Mina vänner.
Jag har många fina vänner. Några som är nära både fysiskt och psykiskt och andra som är nära i hjärta och hjärna men som man inte träffar så ofta längre.
När man gick i skolan var det lättt, då hade man alla i en liten ask. Nu är folk utspridda över hela Sverige, Europa och världen. Och alla har nya vänner, nya liv, nya kärlekar, att ta hänsyn till och ta tid för.
Så är livet.
Ingen nämnd, ingen glömd, brukar man säga.
Så jag tänker inte nämna någon. Jag bjuder på ett bildspel. Best of the best så att säga.
Enjoy.




KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!

(bilderna föreställer uppifrån & ner: jag, amanda och madde vår 2011, cissi, kim & bettan hultan 2006, jag & zakarias vår 2007, jag & simon arvika 2008, linn & lovisa sommar 2006, bettan & emy vår 2005, malin & lina vinter 2006, emy, sarah & rikard nyårsafton 2007/2008, linn, jag, sarah & bettan nyårsafton 2008/2009, malin, linn, kim, lovisa, jag, cissi & bettan hultan 2006.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0