dag 07- min bästa födelsedag

Det här är den svåraste dagen Min bästa födelsedag. Jag kommer inte riktigt ihåg alla mina födelsedagar. Alla flyter ihop till ett töcken av grillmiddagar på altanen hos mamma och pappa, med släkt, presenter, tårta och kakor. Alla mina födelsedagar har varit bra. Det var bra när jag var liten och jag ville att alla skulle stå upp med ena näven hjöd och sjunga "Ja må hon leva". När jag hade barnkalas och djungeltema, det var också en bra födelsedag. Eller när jag fyllde arton och hade världens största fest hemma. Eller när jag fyllde tjugofyra och fick frukost på sängen av min älskade.

Jag kan visa en bild från en speciell födelsedag, eller en speciell dag, som inte var speciell för att det var min födelsedag utan av andra anledningar.


Mösspåtagning innan studenten, juni 2006. SP3A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0