Dag06- det här hade jag på mig idag

Jag har haft på mig olika saker idag. På jobbet är det kallt så jag hade långbyxor och tröja. Tråkigt och jag tog ingen bild. Bytte om när jag kom hem, för det var varmt & jag lagade mat. Då hade jag på mig detta, här kommer två bilder.
Avklippta svarta jeansshorts. Klippte av min pappas gamla Levis för ett par veckor sedan. Och sen har jag ett brunt linne med knappar från Gudrun Sjödén, det har jag tagit av mamma. Klocka från DKNY som jag fått i julklapp av Chrille 2009 och fläta.
Sover gör jag i Chrilles tröja som han lämnade här efter helgen. Den luktar svett & parfym = Christian. Det är bra att ha pojkvänströjor att sova i när man inte har nån pojkvän här som man kan sova bredvid. Det näst bästa. Typ.
Nu ska jag somna till Sex and the city. Godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0