dag09- min tro

Äh. Jag skulle kunna skriva hundratusen rader om tro och religion och vad jag vet och vad jag tror och jag vad jag vill tro och vad jag inte vill tro men tror ändå och tror att jag kommer att tro och vad som är viktigt och vad som inte är viktigt och vad jag vill veta och vad andra vet och vad andra tror att dom vet. MEN.
Allt kommer ändå någonstans utmynna i det här. Jag tror på kärlek. Jag tror att kärlek övervinner det mesta. Jag tror att om man älskar någon, något, vadsomhelst, allt så kommer allt lösa sig och bli bra. Jag tror att kärlek bygger broar, river murar, gör oss blinda men ändå får oss att se mer än det vi ser, gör oss döva men får oss att verkligen lyssna, gör oss stumma men får oss att säga det vi verkligen menar. Kärlek får en att känna mer av det bra och mindre av det dåligt. Så. Jag tror på kärlek. Och bättre än så kan det knappast bli.
och på Håkan. Kärlek och Håkan.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Kom igen Agli! Snart får du ju skriva om mig :) Heja!

2011-08-28 @ 23:12:27
Postat av: elinor

AAAGNES, I AM WEARING YOUR OLD PANTIES

2011-10-25 @ 22:42:19
URL: http://baggravation.blogspot.com
Postat av: Karin

Agneeeeeeeeees!!!

2011-10-28 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0