dag03- mina föräldrar

Det mest fantastiska med mina föräldrar är inte att de alltid ställer upp, alltid svarar när man ringer, alltid hjälper till, alltid lyssnar, alltid hållit sina dörrar och armar öppna för mig, min syster och alla våra vänner. Även om de gjort allt det så är det inte det mest fantastiska med dem. Det mest fantastiska med mina föräldrar är att de varit ihop i typ hundra år.

De träffades när de var sjutton. Och nu är de 51. I juni i år hade de varit gifta i 25 år. Och det mest fantastiska av allt är att de fortfarande är kära. Inte ens kära. Förälskade. Mamma sa för bara några månader sedan: "jag lär mig nya saker om pappa fortfarande". Hur fantastiskt är inte det!? Varit ihop längre än man inte varit det och ändå upptäcka nya sidor och saker om varandra!?

Mamma och pappa - ni är mina kärleksidoler!



Mamma och pappa fyllde femtop år och fick en del blommor. Tur att vi har mycket vasar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0