ett experiment

Jag gillar att blogga men efter ett tag tröttnar jag. Jag tröttnar på att jag allt jag skriver känns så jävla oorginellt och GJORT. Jag blir irriterad på att jag inte hittade den där svåra bilden på någon svår känd person eller att jag inte äter middag på lika flashiga ställen som Blondinbella.

Jag har nu accepterat mitt öde.

Allt är gjort. Vilken fråga man än googlar så har någon annan redan googlat det.
Jag googlar inga svåra bilder på svåra personer. Jag googlar snygga bilder på Wolverine.
Jag har inte råd att äta middag på Sturehof sju dagar i veckan. I slutet på månaden äter jag gröt.

Så nu ska jag göra något oorginellt. En trettiodagars. Av två anledningar:
jag tycker att det är jävligt roligt
jag vill se om jag lyckas hålla ut i trettio dagar

Dag 01
– Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina vänner
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Det här hade jag på mig idag
Dag 07 – Min bästa födelsedag 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – En favoritbild
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Vad jag lyssnar på
Dag 18 – Mitt hem
Dag 19 – Mina favoritböcker
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Mina förebilder
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Från och med idag.
Den här listan har jag snott av häftig och bra tjej som skriver väldigt smarta, snygga, roliga, fina saker på sin blogg.

Ja. Bloggexperimentet börjar idag.


Kommentarer
Postat av: Karin

Meeen fint du skrev :) Klart du ska sno listan, den har ju jag också snott (fast modifierat lite). Ser fram emot att läsa de närmaste trettio dagarna, kul att du börjat blogga igen Agnes. Puss!

2011-07-26 @ 14:55:07
URL: http://vartduvillsafortdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0