dag10- bloggfavoriter

Först och främst tänkte jag berätta om bloggarna som jag läser varje dag & sedan tänkte jag tipsa om läsvärda bloggar som är värda att ta en kik på. Alla med motivering- såklart.
Everyday visitor
underbaraclara , är ett ganska nytt fan av Clara. Men efter att ha hört hennes stundtals fantastiska sommarprat så läser jag den varje dag. Gillar att titta på alla hennes fina bilder, få alla tips om mat och hemmafix och ta del av hennes åsikter som för det mesta stämmer rätt bra överens med mina.
niotillfem, Sandra verkar leva värsta drömlivet i New York. Fina bilder, bra texter, stor inspiration och smart tjej. Läser flera gånger om dagen & älskar att gå tillbaka i arkivet och läsa hennes gamla inlägg. Indiekärlek när den är som bäst.
vartduvillsafortdukan, Karin är min systers härliga smarta fina vän som driver en blogg där hon skriver om livet på folkhögskola, tar fina bilder, tipsar om musik, roliga klipp och bra filmer. Kolla in den!
lycklingungdom, min systers & Ella har en musikduo som heter Lycklig Ungdom, dom bloggar om musik och sitt liv i kollektivet i Norberg. Mysiga bilder, bra musik och bra budskap. Ena halvan, Ellinor, driver också en blogg som jag tipsade om igår och som jag också läser varje dag.
familjebegrepp, min gamla teatervän från Falun heter Sandra och bor numera i Hamburg med man och barn. Hon bloggar härligt och ärligt om livet som småbarnsmamma, fru, kvinna och människa. Tar dessutom fina bilder på sin otroligt söta dotter.
blondinbella, ja jag läser Isabella Löwengrips blogg varje dag. Jag följer henne också på twitter. Jag tycker hon är ball och att hon är en stor inspiration för väldigt många. Det hände mera på bloggen förut, men jag kollar den fortfarande varje dag.
Läsvärda
Elsa Billgren, tittar in på Elsas blogg lite då och då för att kolla på fina bilder och läsa om hennes äventyr.
Rebecca Simonsson, läser Rebeccas blogg då och då. Mest för att hon är så snygg och har tuffa kläder.
Alexander Schulman, läser ofta på andra bloggar om saker som Alexander Schulman har skrivit och då är jag inne där och läser och sen fastnar jag några dagar. Men sen slutar jag igen. Läsvärt ibland.
HanaPee, skriver roligt, ärligt, skojigt och tjusigt om det mesta. Har dessutom fyllt bloggen med snygga och mindre snygga bilder på sig själv. Sjukt kul tjej. Har dessutom den snyggaste headern i bloggvärlden just nu.
Ja det var väl det. Vill också passa på att tipsa om några twittrare som jag följer och älskar:
@Jonas_Gardell och @Mark_Levengood, twittrar roligt och aktuellt och dessutom gulligt till varandra.
@M_Wetterstrand, aktivast av alla jag följer. Rolig, intressant, viktig.
Så. Jag söker förresten tips om bloggar som handlar mera BARA om mat, inredning eller media. Det skulle vara roligt att läsa, eftersom jag nu bara läser massa livsstilsbloggar. Så tips mottages tacksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0