Hej kompartmentering!

Här ligger jag med vaden i högläge. Enligt doktor pappas diagnos via telefon har jag drabbats av kompartmentering. På svenska så har min muskel växt men inte muskelhinnan. Så nu trycker muskeln på hinnan och det gör alltså ont. Jätteont. Kan typ inte gå. Haltar. Jävla skit. Och vet ni vad bästa medicinen är: att stretcha. Kul. Hoppas på att kunna gå på spinning imorgon. Får se hur det går. Ja ja.

Har ju haft finbesök av Emy från gbg och Linn från stora essingen. Mysigt värre. Därav bloggpausen. Men nu är det måndag. Denna vecka ska jag skriva en artikel om bröst, gå på jobbintervju, hämta finungarna två dagar på raken och ha vaden i högläge. Blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0