Tuttar överallt!

Jag skriver ett reportage om bröst till våran tidning TABU. Eller... Än så länge är det inte så mycket skrivande som funderande. Så brukar det vara när jag skriver något. Tänka i typ tre dagar, skriva på typ tre timmar.
Största problemet med det är att jag måste ha en bild. På ett par bröst. En närbild alltså. Bilden ska vara över hela uppslaget också texten löpande över. Kan bli riktigt snygg. Bara jag hittar ett par bröst. Och innan ni ens säger något- mina är inte ett alternativ. Ja imorgon och torsdag slutspurtar jag texten. Kan nog bli bra.

Var på spinning och core idag. Gick förvånansvärt bra trots gubbvaden (som min pappa kallar kompartmenteringsskadan). Spinning är typ den skonsammaste konditionsträningen. Har kunnat gjort det både nu med vaden och tidigare när jag gjort illa axeln. Spinning for the win. Nu sängen. Chrillekillen ska upp skittidigt imorgon och eftersom han inte är smidigast i världen så kommer jag också vakna skittidigt. Ja ja. Thats life. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0